Saturday, December 17, 2016

" ဘဒၵကဥၥနာမည္​​ေသာ ယ​ေသာဓရာ "

( န​ေမာတႆ ဘဂ၀​ေတာ အရဟေတာ သမၼာသဗၼဳဒႆ) ၃
" ဘဒၵကဥၥနာမည္​​ေသာ ယ​ေသာဓရာ "
* ဘဒၵကဥၥနာမည္​​ေသာ ရာဟုလာမယ္​​ေတာ္​ ယ​ေသာဓရာမိဖုရားသည္​
* ဤကမၻာမွ ျပန္​၍​ေရတြက္​​​ေသာ္​ သ​ေခ်ၤႏွစ္​ဆယ္​ႏွင္​့ကမၻာတစ္​သိန္​းအထက္​၌
* ပြင္​့​ေတာ္​မူၾက​ေသာ ျဗဟၼ​ေဒ၀အစရိွ​ေသာ ဘုရား႐ွင္​တို႔၏ လက္​ထက္​​ေတာ္​ကပင္​
* ဘုရား႐ွင္​အ​ေလာင္​း​ေတာ္​ႏွင္​့ ​ေတြ႔ၾကံဳၾက၍
* ပိယသံ၀ါသျဖင္​့ ဘ၀အဆက္​ဆက္​ မပ်က္​​ေသာ​ေမတၱာပါရမီျဖည္​့၍ အတူတကြပင္​ ဘ၀အထြတ္​တိုင္​​ေစ​ေသာ္​ ဟု မ​ေနာပဏိဓိ ရိွၾကသည္​ႏွင္​့အညီ ပါရမီျဖည္​့ခ့ဲသမ်ွ အပရိ​ေမယ်ဘ၀တို႔၌ အတူတကြသာ ျဖစ္​ရသည္​သာမ်ား၍ သူတစ္​ပါး မယားျပဳ​ေစျခင္​းငွါ စြန္​႔ခြာ​ေပးလွဴ​ေသာဘ၀လည္​း ကု​ေဋ​ေထာင္​မက
* ကြၽန္​ျပဳ​ေစျခင္​းငွါ စြန္​႔ခြာ​ေပးလွဴ​ေသာဘ၀လည္​း ကု​ေဋ​ေထာင္​မက
* မြတ္​သိပ္​သူတို႔အား စားရန္​အလုိ႔ငွါ ​ေပးလွဴ​ေသာဘ၀လည္​း ကု​ေဋရာမက
* အသက္​ကုိလွဴ​ေသာဘ၀ လက္​ ​ေျခ အဂၤါ နား ႏွာ​ေခါင္​း တို႔ကုိ လွဴ​ေစ​ေသာဘ၀လည္​း ကု​ေဋရာမက
* ​ေရႊ ​ေငြ ဥစၥာ ဘ႑ာ ပရိကံတို႔ကုိ မႂကြင္​းမက်န္​ လွဴရ​ေသာဘ၀ အားတန္​အင္​တမ်ွသာလွဴရ​ေသာဘ၀ အသ​ေခ်ၤ
* ယင္​သုိ႔ ႐ွည္​လ်ားလွစြာ​ေသာ သံသရာ၌ ဘုရား​ေလာင္​းအက်ိဳးငွါသာ ခံႏိုင္​ခဲစြာ​ေသာ ဒုကၡခံလ်က္​
* အဆက္​ဆက္​ပါရမီျဖည္​့လာၾကသျဖင္​့ ငါတို႔ဘုရား​ေလာင္​း သု​ေမဓာ႐ွင္​ရ​ေသ့ျဖစ္​​ေသာအခါ
* ရမၼ၀တီျပည္​၌ သုမိတၱာအမည္​ရိွ​ေသာ သတို ့သမီးျဖစ္​၍ ၾကာ႐ွစ္​လက္​တို႔ကုိ ဘုရား​ေလာင္​းအား ကမ္​းသျဖင္​့
* ရည္​မွန္​းခ့ဲဖူး​ေသာအတိုင္​းပင္​ ပတၳနာျပဳ၍ ပါရမီျဖည္​့ၾကသျဖင္​့ ပဒုမုတၱရဘုရားလက္​ထက္​​ေတာ္​သုိ႔ ​ေရာက္​​ေသာ္​
* နိဃတဗ်ာဒိတ္​ကကိရ၍ သတသဟႆကပ္​ပတ္​လုံး လူ႔ုျပည္​ နတ္​ျပည္​ က်င္​လည္​ခ့ဲသျဖင္​့ ငါတို႔ဘုရား​ေလာင္​းန႔ဲအတူပင္​
* တုသိတာနတ္​ျပည္​မွ စု​ေတ၍ ​ေဒ၀ဒဟျပည္​ကုိ အစုိးရ​ေသာ သုပၸဗုဒၶမင္​းႀကီး၏ မိဖုရား​ေခါင္​​ေတာင္​ညာ​ေဒ၀ီျဖစ္​​ေသာ မိဖုရား၏၀မ္​း၌ စြဲလမ္​းတည္​​ေန၍ ဘုရား​ေလာင္​းဖြားသည္​့​ေန႔ပင္​ ဖြားျမင္​လာသည္​
* အမည္​မွည္​့​ေသာအခါ အႀကိမ္​တစ္​ရာမက​ေလ​ွာ္​ၿပီ​ေသာ ​ေရႊဇမၺဴရစ္​ကုိ နတ္​ပန္​းခ်ီတို႔သည္​ ပီျပင္​စြာ ျပဳလုပ္​​ေရးထားသက့ဲသုိ႔
* အလြန္​လွပတင္​့တယ္​စင္​ၾကယ္​​ေကာင္​းျမတ္​ျခင္​းႏွင္​့ ျပည္​့စုံရကား "ဘဒၵကဥၥနာ "ဟု​ေသာ အမည္​ကုိမွည္​့၏
* ဆည္​းပူခ့ဲသမ်ွ​ေသာ ကုသုိလ္​ကံ​ေဟာင္​းသည္​ တစ္​​ေပါင္​းတည္​းစု၍ ​ေပး​ေသာဘ၀ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
* ကာမ​ေလာကဓာတ္​ဟုဆိုအပ္​​ေသာ နတ္​ရပ္​​ေျခာက္​မည္​ လူ႔ျပည္​တစ္​၀န္​း ကြၽန္​းႀကီးကြၽန္​ငယ္​ အသြယ္​သြယ္​ဌာန၌
* ဘုရား​ေလာင္​းမွတစ္​ပါး​ေသာ ​ေယာက်ာ္​းမိန္​းမဟူသမွ်တို႔သည္​ တူမ်ွတန္​၏ ဟုႏိႈင္​စံဖက္​ယွဥ္​စရာမရိွ
* အဘိကၠႏိၱယ သိရီ​ေသာဂၢျဖစ္​​ေသာ လူနတ္​တို႔အဆင္​းကုိ လြန္​၏
* မ​ေနာမယျဖစ္​​ေသာ မဏိ​ေဇာတရသ္​​ေက်ာက္​ျမတ္​ရတနာက့ဲသုိ႔ လြန္​စြာထြန္​းလင္​း​ေတာက္​ပ​ေသာ ကုိယ္​အဆင္​းအ​ေရာင္​အ၀ါန႔ဲလည္​း ျပည္​့စုံ၏
* မယ္​​ေတာ္​ ခမည္​း​ေတာ္​တို႔ႏွင္​့တကြ​ေသာ သာကီ၀င္​မင္​းအ​ေပါင္​းတို႔သည္​လည္​း ​ေသာင္​း​ေသာင္​းျဖျဖ ​ေႂကြး​ေၾကာ္​ အ့ံၾသခ်ီးက်ဴးလ်က္​
*အထူးသျဖင္​့ ျမတ္​ႏိုရတနာရိွကုန္​သည္​ျဖစ္​၍ တစ္​​ေသာင္​းမ်ွ​ေလာက္​​ေသာ အထိန္​းအယ မိန္​းမအ​ေႁခြအရံတို႔ကုိ ​ေဆာက္​ႏွင္​း​ေပ၏
* အစဥ္​အတိုင္​း ခ်မ္​းသာစြာႀကီး၍ မင္​းသမီးအရြယ္​​ေရာက္​​ေသာ္​ ဘုရား​ေလာင္​း သိဒိၶကုမာရႏွင္​့ စုံဖက္​ၾကသည္​
* အစဥ္​အတိုင္​း ျဖစ္​ၿပီ​ေသာ္​ သာသနာ​ေတာ္​၌ မယ္​​ေတာ္​​ေဂါတမီဘုရား ​ေယာက္​မ​ေတာ္​ ဇနပဒကလ်ာဏီတို႔သည္​ ဘိကၡဳနီမ ျပဳၾက​ေလသည္​
* ယ​ေသာ္​ဓရာ ဤသုိ႔ၾကံ၏ ငါတို႔သခင္​ သု​ေဒါၶဒန​ေစာျမတ္​လည္​း ဘ၀ဧကန္​ၿငိမ္​​ေလၿပီ နန္​း႐ုိးဥပဧကရာဇ္​ျဖစ္​​ေတာ္​မူ​ေသာ
* နႏၵမင္​းသားလည္​းဘုရားဘက္​ပါ​ေခ်ၿပီ ထုိ​ေနာက္​ နန္​းလ်ာရည္​စူးပါ​ေသာ ရာဟုလာမင္​းစစ္​ ကုိလည္​း ႐ွင္​ဘုရားယူ​ေလၿပီး
* ဤက့ဲသုိ႔ ရဟန္​းျပဳၾကလွ်င္​ ​ေဘး​ေလာင္​း​ေတာ္​ ဥကၠာမင္​းမွစ၍ ျပဳစုတည္​​ေထာင္​ခ့ဲ​ေသာ
* ဤကပၸိလ၀တ္​ျပည္​​ေရႊထီး​ေရႊနန္​းသည္​ စုိးစံမည္​့သူဆုံး၍ သုဥ္​းဖ်ဥ္​းပ်က္​စီး​ေလရာတည္​း
* ပ်က္​စီး​ေလ​ေသာ္​ ​ေဆြ​ေတာ္​႐ွစ္​​ေသာင္​း မ်ိဳး​ေတာ္​​ေပါင္​းတို႔သည္​ ​ေဆာင္​းလြန္​​ေႏြ​ေရာက္​​ေသာၾကာက့ဲသုိ႔
* ညိဳးငယ္​​ေလရာ ငါလည္​မိန္​းမသားျဖစ္​ျခင္​းငွါ မသင္​့​ေလ ငါ့ရင္​​ေသြးရာဟုလာကုိသာ
* ဘုရားထံ​ေတာင္​း၍ ထီး​ေဆာင္​းဘိသိတ္​ခံ​ေစအ့ံဟု ၾကံလ်က္​ အျခံအရံျဖစ္​​ေသာ ​ေမာင္​မ မႈးမတ္​တို႔န႔ဲတကြ ရထားစီး၍ ဘုရားထံသုိ႔လာခ့ဲ၏
* ​ေဇတ၀န္​​ေက်ာင္​းသုိ႔​ ​ေရာက္​​ေသာအခါ ျမတ္​စြာဘုရားအား နား​ေတာ္​​ေလ်ွာက္​၏
* ဘုန္​း​ေတာ္​ႀကီးျမတ္​​ေသာ ျမတ္​စြာဘုရား.. ကုိယ္​​ေတာ္​၏ အစီးအပြားကုိသာ က်င္​့​ေဆာင္​မ​ေနပါႏွင္​့
* သတၱ၀ါတို႔၏ အစီးအပြား ​ေဆြ​ေတာ္​မ်ိဳး​ေတာ္​တို႔၏ အစီးအပြားကုိလည္​း က်င္​့​ေတာ္​မူပါ
* ယခု အကြၽန္ပ္၏ ကပၸိလ၀တ္​ျပည္​သည္​ အ​ေရာင္​မ့ဲ​ေသာ ​ေက်ာက္​ အ​ေတာက္​အခိုးမ့ဲ​ေသာ မီးက့ဲသုိ႔
* ထီးနန္​း​ေနသုဥ္​း၍ ျပည္​လုံးဂုဏ္​သ​ေရမ့ဲ​ေခ်ၿပီ အကြၽန္ပ္​သားရာဟုလာကုိ သာသနာမွထြက္​၍ ထီးနန္​းဆက္ခံ​ေစမွ
* ​ေဆြ​ေတ​ာ္ရွစ္​​ေ​​သာင္းမ်ိဳး​ေ​တာ္အ​ေ​ပါင္းႏွင့္တကြ ျပည္သျူပည္သားတို႔သည္ ကုိးစားမွီခုိရာ ရိွပါ​ေ​​​​​တာ့မည္
* သို႔ျဖစ္​ပါ၍ ရာဟုလာသတိုးသားကုိ အကြၽန္​ပ္​အား ​ေပး​ေတာ္​မူပါ ​ေဘး​ေတာ္​ဘုိး​ေတာ္​တို႔၏ အ​ေမြကုိ ဆက္​ခံပါရ​ေစ ဟု​ေလ်ွာက္​၏
* ျမတ္​စြာဘုရားလည္​း.. အခ်င္​..ဘဒၵကဥၥနာ.. ငါဘုရားကား ကုိယ​္​ေ​တာ္၏ အစီးအပြားကုိသာလည္း က်င​​့္​ေ​တာ္မမူ
* ​ေဆြ​ေ​တာ္ရွစ္​​​ေ​သာင္း မ်ိဳး​ေတ​ာ္အ​ေ​ပါင္းတို႔၏ အက်ိဳးစီးပြားကုိသာလည္း က်င​​့္​ေ​တာ္မမူ
* အလုံးစုံ​​ေသာ ဘုံသုံးပါး၌ျဖစ္ကုန္​ေ​​သာ လူ နတ္ ျဗဟၼာ သတၱ၀ါအ​ေ​ပါင္းကုိပင္ ရင္​​ေသြးရာဟုလာႏွင့္မျခား
* သနားစုံမက္​ေတ​​​​ာ္မူသျဖင့္ ထုိသူတို႔၏အစီးအပြားကုိပင္ ငါက်င့္​ေ​​​တာ္မူ၏​
* သင္​​ေလ်ွာက္ထား​သာအေရးကား သား​ေတာ္ ရာဟုလာ၏ ခ်မ္​သာစီးပြား​ေ​ၾကာင္းမဟုတ္ သင္၏ခ်မ္းသာစီးပြား​ေ​​​​ၾကာင္းလည္းမဟုတ္
* ​ေဆ​​​ြ​ေတာ္မ်ိဳး​ေ​တာ္တို႔၏ အစီးအပြားလည္းမဟုတ္ ုယုတ္ည့ံစြာ​ေ​​​​​​သာ ဤ​​ေလာကီစည္းစိမ္ကုိ ခံ၊စံသျဖင့္
* သံသရာ၀ဋ္၌ ဆီပြတ္ယႏၱရားက့ဲသုိ့ သြားလာက်င္လည္ရျခင္း အ​ေၾကာင္းသာျဖစ္၏
* မင္း၏ခ်မ​​​​​​​​​​​္းသာမည္သည္ကား ကာမဂုဏ္ဟူ​ေ​​​​သာ ရန္သူငါးပါးတို႔သည္ ​ေခ်ာက္ခ်ားတုန္လႈပ္​ေ​​​​​စအပ္သည္ျဖစ္၍
* ​ေဒါမနႆ၊ပဋိဃ၊အဘိဇ်ၥာ၊ဗ်ာပါဒ စ​ေ​​​သာသူတို႔ရ့ဲ ျခိမ္းမဲ​​ေ​ထာင္လြားသျဖင့္
* ပါဏာတိပါတစ​ေ​​သာ ဒုစရုိက္တရားတို႔သည္ ပြားစီးစည္​ပ​​င္သျဖင့္ မ်က္ျမင္ဘ၀၌ နာနာဘာ၀ ၀ိနာဘာ၀ အညထာဘာ၀ ဘယ​ေ​​​​ဘရ၀ုပၸါဒ အ​လာဘစေသာ ဒုကၡတရားတို႔သည္မ်ားစြာ ျဖစ္လာကုန္၏
* စု​ေတေ​​​ျမာက္​ေ​သာ ​ေနာက္​ေ​နာင္​ေ​သာဘ၀၌လည္း အပါယဒုကၡကုိ ခံရျခင္း၏အ​ေ​​ၾကာင္းသာျဖစ္၏
*ထို႔​ေ​​ၾကာင့္ ဤလူ႕ဘုံ၌ ကာမဂုဏ္ ဟူ​ေသာမီးကုိ ​ေမြွး​သျဖင့္ တညီးညီးတေျပာင္​ေ​ျပာ္​ ​ေတါက္​ေ​လါင္ပ်က္စီးျခင္း အက်ိဳးကုိသါ ျဖစ​​​္​ရာသည္မဟုတ္​ေ​​လာ
* သံသရာက ပါရမီျဖည့္ဖက္ျဖစ္ေ​သာ ငါဘုရားႏွင့္လည္း​ေကာင္း သားရာဟုလာ မဟာ​ေဆြ​ေ​တာ္မ်ိဳး​ေ​တာ္တို႔ႏွင့္လည္း​ေ​​​ကာင္း
* စ​ု​ေပါင္းမကြာ ​ေခမာဘူမိ သိရီပ၀ရျပည္မနိဗၺာန္ကုိ လ်ငျမန္စြာ လုိက္ရ​ေ​​​​​အာင္
* ဤလူ႔​ေ​ဘာင္မွခြာသန္း၍ ငါ၏သာသနာ၌ ရဟန္​းသာျပဳဘိ​ေ​​လာ့ ဟု မိန့္​​ေ​တ​ာ္​မူ၏
* ဆန္းၾကယ္​ေ​​သာ ကာမာဒီန၀၊​ေနကၡမၼာနိသ ဓမၼကထာကုိ ၾကားနာရ​ေလလ်င္ ​​ဘဒၵကဥၥနမိဖုရားလည္း ​ေ​လးပါး​ေသာသစၥာကုိျမင္၍
* ဘုရားရွင္အားရိွခိုးပူ​ေ​​ဇာ္ခ့ဲျပီး​သာ္ ​ေက်ာင္း​​ေ​​တာ္မွသက့္ခ​့ဲ၍ အျခံအရံျဖစ္​ေ​သာ ​ေမာင္းမႏွင့္တကြ​​
* ဇနပဒကလ်ာဏီ​ေထရီ၏ အထံ၌ ရဟန္းျပဳ​​ေ​လသည္ ရဟန္းျဖစ္​ေ​​​​သာအခါမွစ၍ ကမၼဌာန္း၀ိပႆနာ​ကုိ လြန္စြာအားထုတ္​သျ​ဖင့္ မၾကာမီပင္
*ပဋိသမိၻဒါ​ေ​​လးပါး အဘိညာဥ္​​ေ​ျခာက္ပါး သမာပတ္ရွစ္​ပ​​ါးတရားအထူးန့ဲတကြ အရဟတၱဖိုလ္သုိ့​​ေရာက္၏
* ုထိုဘဒၵကဥၥနာသည္ ပု​ေ​​​ဗၺနိ၀ါသဥာဏ္အရာ၌ တစ္ပါး​ော ရဟႏၱာတို႔ထက္ ကဲလြန္စြာ ျမင္နိင္၏
​​​​​* ပဋိ​ေလာမအားျဖင့္ ျပန္၍​ေရ​ေသာ္ တစ္​ေခ်ၤ ႏွစ္သေ​ခ်ၤ သုံးသ​ေခ်ၤ ​ေလးသ​ေခ်ၤ မွတစ္ဆယ့္​ေ​​ျခာက္သ​ေ​ခ်ၤ​ေသာကာလ၌ ျဖစ္​ျဖစ္သမ်ွ ၀ဘအစုကုိလည္း တစ္ခု​ေ​​​သာ အာစဇၨန္းရိွ​ေ​သာ၀ီထိစိ္​တ္အစဥ္ျဖင့္ တစ္ျပိဳငိနက္ ျမင္နိုင္၏
* ထုိ့​ေ​​​​​​​ၾကာင့္ ဘဒၵကဥၥနာကုိ သာ၀တၳိျပည္​ေ​​ရာက္​ေသ​ာအခါ မဟာဘိညာဧတဒဂ္အာရ၌ ထား​ေ​တာ္မူသည္
မွတ္ခ်က္။ ။ ုဘုရားတစ္ဆုလ်ွင္ သာသနာ၌ မဟာအဘိညာျဖစ္​​ေသာပ​ုဂၢိဳလ္ကား ​ေလးပါးတည္း။ ​ေ​​ဂါတမဘုရားသာသနာ၌ အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါး အရွင္ဗာကလတစ္ပါးႏွင့္ ယ​ေ​​​​သာဓရာ​ေထရီတစ္ပါး ဤ​ေလ​းပါးသာလ်င္ အသ​ေ​ခ်ၤ​ေသာ ကပ္​ကမၻာကာလ၌ျဖစ္​ခ့ဲ​ေသာ ခႏၶာျဖစ္​​စဥ္ကုိ ျမင္နိင္သည​​​္။ တစ္​ပ​ါး​ေသာရဟႏၱာတို႔မ်ာ လြန္စြာ​ေ​သာ အပုိင္းအျခားျဖင့္ ကမၻာတစ္သိန္းမ်ွသာျမင္​န​​​​ိင္သည္။
သာဓု သာဓု သာဓု
ဇိနတၳပကာသနီက်မ္းမွ ကူးယူပူ​ေ​​​ဇာ္သည္။
(* ပန္းခေ​​​ရ*) ၈ . ၁၂ .၂၀၁၆​

facebookသို ့ 

0 comments:

Post a Comment