( နေမာတႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသဗၼဳဒႆ) ၃
" ဘဒၵကဥၥနာမည္ေသာ ယေသာဓရာ "
* ဘဒၵကဥၥနာမည္ေသာ ရာဟုလာမယ္ေတာ္ ယေသာဓရာမိဖုရားသည္
* ဤကမၻာမွ ျပန္၍ေရတြက္ေသာ္ သေခ်ၤႏွစ္ဆယ္ႏွင့္ကမၻာတစ္သိန္းအထက္၌
* ပြင့္ေတာ္မူၾကေသာ ျဗဟၼေဒ၀အစရိွေသာ ဘုရား႐ွင္တို႔၏ လက္ထက္ေတာ္ကပင္
* ဘုရား႐ွင္အေလာင္းေတာ္ႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳၾက၍
* ပိယသံ၀ါသျဖင့္ ဘ၀အဆက္ဆက္ မပ်က္ေသာေမတၱာပါရမီျဖည့္၍ အတူတကြပင္ ဘ၀အထြတ္တိုင္ေစေသာ္ ဟု မေနာပဏိဓိ ရိွၾကသည္ႏွင့္အညီ ပါရမီျဖည့္ခ့ဲသမ်ွ အပရိေမယ်ဘ၀တို႔၌ အတူတကြသာ ျဖစ္ရသည္သာမ်ား၍ သူတစ္ပါး မယားျပဳေစျခင္းငွါ စြန္႔ခြာေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋေထာင္မက
* ကြၽန္ျပဳေစျခင္းငွါ စြန္႔ခြာေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋေထာင္မက
* မြတ္သိပ္သူတို႔အား စားရန္အလုိ႔ငွါ ေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋရာမက
* အသက္ကုိလွဴေသာဘ၀ လက္ ေျခ အဂၤါ နား ႏွာေခါင္း တို႔ကုိ လွဴေစေသာဘ၀လည္း ကုေဋရာမက
* ေရႊ ေငြ ဥစၥာ ဘ႑ာ ပရိကံတို႔ကုိ မႂကြင္းမက်န္ လွဴရေသာဘ၀ အားတန္အင္တမ်ွသာလွဴရေသာဘ၀ အသေခ်ၤ
* ယင္သုိ႔ ႐ွည္လ်ားလွစြာေသာ သံသရာ၌ ဘုရားေလာင္းအက်ိဳးငွါသာ ခံႏိုင္ခဲစြာေသာ ဒုကၡခံလ်က္
* အဆက္ဆက္ပါရမီျဖည့္လာၾကသျဖင့္ ငါတို႔ဘုရားေလာင္း သုေမဓာ႐ွင္ရေသ့ျဖစ္ေသာအခါ
* ရမၼ၀တီျပည္၌ သုမိတၱာအမည္ရိွေသာ သတို ့သမီးျဖစ္၍ ၾကာ႐ွစ္လက္တို႔ကုိ ဘုရားေလာင္းအား ကမ္းသျဖင့္
* ရည္မွန္းခ့ဲဖူးေသာအတိုင္းပင္ ပတၳနာျပဳ၍ ပါရမီျဖည့္ၾကသျဖင့္ ပဒုမုတၱရဘုရားလက္ထက္ေတာ္သုိ႔ ေရာက္ေသာ္
* နိဃတဗ်ာဒိတ္ကကိရ၍ သတသဟႆကပ္ပတ္လုံး လူ႔ုျပည္ နတ္ျပည္ က်င္လည္ခ့ဲသျဖင့္ ငါတို႔ဘုရားေလာင္းန႔ဲအတူပင္
* တုသိတာနတ္ျပည္မွ စုေတ၍ ေဒ၀ဒဟျပည္ကုိ အစုိးရေသာ သုပၸဗုဒၶမင္းႀကီး၏ မိဖုရားေခါင္ေတာင္ညာေဒ၀ီျဖစ္ေသာ မိဖုရား၏၀မ္း၌ စြဲလမ္းတည္ေန၍ ဘုရားေလာင္းဖြားသည့္ေန႔ပင္ ဖြားျမင္လာသည္
* အမည္မွည့္ေသာအခါ အႀကိမ္တစ္ရာမကေလွာ္ၿပီေသာ ေရႊဇမၺဴရစ္ကုိ နတ္ပန္းခ်ီတို႔သည္ ပီျပင္စြာ ျပဳလုပ္ေရးထားသက့ဲသုိ႔
* အလြန္လွပတင့္တယ္စင္ၾကယ္ေကာင္းျမတ္ျခင္းႏွင့္ ျပည့္စုံရကား "ဘဒၵကဥၥနာ "ဟုေသာ အမည္ကုိမွည့္၏
* ဆည္းပူခ့ဲသမ်ွေသာ ကုသုိလ္ကံေဟာင္းသည္ တစ္ေပါင္းတည္းစု၍ ေပးေသာဘ၀ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
* ကာမေလာကဓာတ္ဟုဆိုအပ္ေသာ နတ္ရပ္ေျခာက္မည္ လူ႔ျပည္တစ္၀န္း ကြၽန္းႀကီးကြၽန္ငယ္ အသြယ္သြယ္ဌာန၌
* ဘုရားေလာင္းမွတစ္ပါးေသာ ေယာက်ာ္းမိန္းမဟူသမွ်တို႔သည္ တူမ်ွတန္၏ ဟုႏိႈင္စံဖက္ယွဥ္စရာမရိွ
* အဘိကၠႏိၱယ သိရီေသာဂၢျဖစ္ေသာ လူနတ္တို႔အဆင္းကုိ လြန္၏
* မေနာမယျဖစ္ေသာ မဏိေဇာတရသ္ေက်ာက္ျမတ္ရတနာက့ဲသုိ႔ လြန္စြာထြန္းလင္းေတာက္ပေသာ ကုိယ္အဆင္းအေရာင္အ၀ါန႔ဲလည္း ျပည့္စုံ၏
* မယ္ေတာ္ ခမည္းေတာ္တို႔ႏွင့္တကြေသာ သာကီ၀င္မင္းအေပါင္းတို႔သည္လည္း ေသာင္းေသာင္းျဖျဖ ေႂကြးေၾကာ္ အ့ံၾသခ်ီးက်ဴးလ်က္
*အထူးသျဖင့္ ျမတ္ႏိုရတနာရိွကုန္သည္ျဖစ္၍ တစ္ေသာင္းမ်ွေလာက္ေသာ အထိန္းအယ မိန္းမအေႁခြအရံတို႔ကုိ ေဆာက္ႏွင္းေပ၏
* အစဥ္အတိုင္း ခ်မ္းသာစြာႀကီး၍ မင္းသမီးအရြယ္ေရာက္ေသာ္ ဘုရားေလာင္း သိဒိၶကုမာရႏွင့္ စုံဖက္ၾကသည္
* အစဥ္အတိုင္း ျဖစ္ၿပီေသာ္ သာသနာေတာ္၌ မယ္ေတာ္ေဂါတမီဘုရား ေယာက္မေတာ္ ဇနပဒကလ်ာဏီတို႔သည္ ဘိကၡဳနီမ ျပဳၾကေလသည္
* ယေသာ္ဓရာ ဤသုိ႔ၾကံ၏ ငါတို႔သခင္ သုေဒါၶဒနေစာျမတ္လည္း ဘ၀ဧကန္ၿငိမ္ေလၿပီ နန္း႐ုိးဥပဧကရာဇ္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ
* နႏၵမင္းသားလည္းဘုရားဘက္ပါေခ်ၿပီ ထုိေနာက္ နန္းလ်ာရည္စူးပါေသာ ရာဟုလာမင္းစစ္ ကုိလည္း ႐ွင္ဘုရားယူေလၿပီး
* ဤက့ဲသုိ႔ ရဟန္းျပဳၾကလွ်င္ ေဘးေလာင္းေတာ္ ဥကၠာမင္းမွစ၍ ျပဳစုတည္ေထာင္ခ့ဲေသာ
* ဤကပၸိလ၀တ္ျပည္ေရႊထီးေရႊနန္းသည္ စုိးစံမည့္သူဆုံး၍ သုဥ္းဖ်ဥ္းပ်က္စီးေလရာတည္း
* ပ်က္စီးေလေသာ္ ေဆြေတာ္႐ွစ္ေသာင္း မ်ိဳးေတာ္ေပါင္းတို႔သည္ ေဆာင္းလြန္ေႏြေရာက္ေသာၾကာက့ဲသုိ႔
* ညိဳးငယ္ေလရာ ငါလည္မိန္းမသားျဖစ္ျခင္းငွါ မသင့္ေလ ငါ့ရင္ေသြးရာဟုလာကုိသာ
* ဘုရားထံေတာင္း၍ ထီးေဆာင္းဘိသိတ္ခံေစအ့ံဟု ၾကံလ်က္ အျခံအရံျဖစ္ေသာ ေမာင္မ မႈးမတ္တို႔န႔ဲတကြ ရထားစီး၍ ဘုရားထံသုိ႔လာခ့ဲ၏
* ေဇတ၀န္ေက်ာင္းသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားအား နားေတာ္ေလ်ွာက္၏
* ဘုန္းေတာ္ႀကီးျမတ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား.. ကုိယ္ေတာ္၏ အစီးအပြားကုိသာ က်င့္ေဆာင္မေနပါႏွင့္
* သတၱ၀ါတို႔၏ အစီးအပြား ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔၏ အစီးအပြားကုိလည္း က်င့္ေတာ္မူပါ
* ယခု အကြၽန္ပ္၏ ကပၸိလ၀တ္ျပည္သည္ အေရာင္မ့ဲေသာ ေက်ာက္ အေတာက္အခိုးမ့ဲေသာ မီးက့ဲသုိ႔
* ထီးနန္းေနသုဥ္း၍ ျပည္လုံးဂုဏ္သေရမ့ဲေခ်ၿပီ အကြၽန္ပ္သားရာဟုလာကုိ သာသနာမွထြက္၍ ထီးနန္းဆက္ခံေစမွ
* ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္းမ်ိဳးေတာ္အေပါင္းႏွင့္တကြ ျပည္သျူပည္သားတို႔သည္ ကုိးစားမွီခုိရာ ရိွပါေတာ့မည္
* သို႔ျဖစ္ပါ၍ ရာဟုလာသတိုးသားကုိ အကြၽန္ပ္အား ေပးေတာ္မူပါ ေဘးေတာ္ဘုိးေတာ္တို႔၏ အေမြကုိ ဆက္ခံပါရေစ ဟုေလ်ွာက္၏
* ျမတ္စြာဘုရားလည္း.. အခ်င္..ဘဒၵကဥၥနာ.. ငါဘုရားကား ကုိယ္ေတာ္၏ အစီးအပြားကုိသာလည္း က်င့္ေတာ္မမူ
* ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္း မ်ိဳးေတာ္အေပါင္းတို႔၏ အက်ိဳးစီးပြားကုိသာလည္း က်င့္ေတာ္မမူ
* အလုံးစုံေသာ ဘုံသုံးပါး၌ျဖစ္ကုန္ေသာ လူ နတ္ ျဗဟၼာ သတၱ၀ါအေပါင္းကုိပင္ ရင္ေသြးရာဟုလာႏွင့္မျခား
* သနားစုံမက္ေတာ္မူသျဖင့္ ထုိသူတို႔၏အစီးအပြားကုိပင္ ငါက်င့္ေတာ္မူ၏
* သင္ေလ်ွာက္ထားသာအေရးကား သားေတာ္ ရာဟုလာ၏ ခ်မ္သာစီးပြားေၾကာင္းမဟုတ္ သင္၏ခ်မ္းသာစီးပြားေၾကာင္းလည္းမဟုတ္
* ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔၏ အစီးအပြားလည္းမဟုတ္ ုယုတ္ည့ံစြာေသာ ဤေလာကီစည္းစိမ္ကုိ ခံ၊စံသျဖင့္
* သံသရာ၀ဋ္၌ ဆီပြတ္ယႏၱရားက့ဲသုိ့ သြားလာက်င္လည္ရျခင္း အေၾကာင္းသာျဖစ္၏
* မင္း၏ခ်မ္းသာမည္သည္ကား ကာမဂုဏ္ဟူေသာ ရန္သူငါးပါးတို႔သည္ ေခ်ာက္ခ်ားတုန္လႈပ္ေစအပ္သည္ျဖစ္၍
* ေဒါမနႆ၊ပဋိဃ၊အဘိဇ်ၥာ၊ဗ်ာပါဒ စေသာသူတို႔ရ့ဲ ျခိမ္းမဲေထာင္လြားသျဖင့္
* ပါဏာတိပါတစေသာ ဒုစရုိက္တရားတို႔သည္ ပြားစီးစည္ပင္သျဖင့္ မ်က္ျမင္ဘ၀၌ နာနာဘာ၀ ၀ိနာဘာ၀ အညထာဘာ၀ ဘယေဘရ၀ုပၸါဒ အလာဘစေသာ ဒုကၡတရားတို႔သည္မ်ားစြာ ျဖစ္လာကုန္၏
* စုေတေျမာက္ေသာ ေနာက္ေနာင္ေသာဘ၀၌လည္း အပါယဒုကၡကုိ ခံရျခင္း၏အေၾကာင္းသာျဖစ္၏
*ထို႔ေၾကာင့္ ဤလူ႕ဘုံ၌ ကာမဂုဏ္ ဟူေသာမီးကုိ ေမြွးသျဖင့္ တညီးညီးတေျပာင္ေျပာ္ ေတါက္ေလါင္ပ်က္စီးျခင္း အက်ိဳးကုိသါ ျဖစ္ရာသည္မဟုတ္ေလာ
* သံသရာက ပါရမီျဖည့္ဖက္ျဖစ္ေသာ ငါဘုရားႏွင့္လည္းေကာင္း သားရာဟုလာ မဟာေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔ႏွင့္လည္းေကာင္း
* စုေပါင္းမကြာ ေခမာဘူမိ သိရီပ၀ရျပည္မနိဗၺာန္ကုိ လ်ငျမန္စြာ လုိက္ရေအာင္
* ဤလူ႔ေဘာင္မွခြာသန္း၍ ငါ၏သာသနာ၌ ရဟန္းသာျပဳဘိေလာ့ ဟု မိန့္ေတာ္မူ၏
* ဆန္းၾကယ္ေသာ ကာမာဒီန၀၊ေနကၡမၼာနိသ ဓမၼကထာကုိ ၾကားနာရေလလ်င္ ဘဒၵကဥၥနမိဖုရားလည္း ေလးပါးေသာသစၥာကုိျမင္၍
* ဘုရားရွင္အားရိွခိုးပူေဇာ္ခ့ဲျပီးသာ္ ေက်ာင္းေတာ္မွသက့္ခ့ဲ၍ အျခံအရံျဖစ္ေသာ ေမာင္းမႏွင့္တကြ
* ဇနပဒကလ်ာဏီေထရီ၏ အထံ၌ ရဟန္းျပဳေလသည္ ရဟန္းျဖစ္ေသာအခါမွစ၍ ကမၼဌာန္း၀ိပႆနာကုိ လြန္စြာအားထုတ္သျဖင့္ မၾကာမီပင္
*ပဋိသမိၻဒါေလးပါး အဘိညာဥ္ေျခာက္ပါး သမာပတ္ရွစ္ပါးတရားအထူးန့ဲတကြ အရဟတၱဖိုလ္သုိ့ေရာက္၏
* ုထိုဘဒၵကဥၥနာသည္ ပုေဗၺနိ၀ါသဥာဏ္အရာ၌ တစ္ပါးော ရဟႏၱာတို႔ထက္ ကဲလြန္စြာ ျမင္နိင္၏
* ပဋိေလာမအားျဖင့္ ျပန္၍ေရေသာ္ တစ္ေခ်ၤ ႏွစ္သေခ်ၤ သုံးသေခ်ၤ ေလးသေခ်ၤ မွတစ္ဆယ့္ေျခာက္သေခ်ၤေသာကာလ၌ ျဖစ္ျဖစ္သမ်ွ ၀ဘအစုကုိလည္း တစ္ခုေသာ အာစဇၨန္းရိွေသာ၀ီထိစိ္တ္အစဥ္ျဖင့္ တစ္ျပိဳငိနက္ ျမင္နိုင္၏
* ထုိ့ေၾကာင့္ ဘဒၵကဥၥနာကုိ သာ၀တၳိျပည္ေရာက္ေသာအခါ မဟာဘိညာဧတဒဂ္အာရ၌ ထားေတာ္မူသည္
မွတ္ခ်က္။ ။ ုဘုရားတစ္ဆုလ်ွင္ သာသနာ၌ မဟာအဘိညာျဖစ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား ေလးပါးတည္း။ ေဂါတမဘုရားသာသနာ၌ အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါး အရွင္ဗာကလတစ္ပါးႏွင့္ ယေသာဓရာေထရီတစ္ပါး ဤေလးပါးသာလ်င္ အသေခ်ၤေသာ ကပ္ကမၻာကာလ၌ျဖစ္ခ့ဲေသာ ခႏၶာျဖစ္စဥ္ကုိ ျမင္နိင္သည္။ တစ္ပါးေသာရဟႏၱာတို႔မ်ာ လြန္စြာေသာ အပုိင္းအျခားျဖင့္ ကမၻာတစ္သိန္းမ်ွသာျမင္နိင္သည္။
သာဓု သာဓု သာဓု
ဇိနတၳပကာသနီက်မ္းမွ ကူးယူပူေဇာ္သည္။
(* ပန္းခေရ*) ၈ . ၁၂ .၂၀၁၆
facebookသို ့
" ဘဒၵကဥၥနာမည္ေသာ ယေသာဓရာ "
* ဘဒၵကဥၥနာမည္ေသာ ရာဟုလာမယ္ေတာ္ ယေသာဓရာမိဖုရားသည္
* ဤကမၻာမွ ျပန္၍ေရတြက္ေသာ္ သေခ်ၤႏွစ္ဆယ္ႏွင့္ကမၻာတစ္သိန္းအထက္၌
* ပြင့္ေတာ္မူၾကေသာ ျဗဟၼေဒ၀အစရိွေသာ ဘုရား႐ွင္တို႔၏ လက္ထက္ေတာ္ကပင္
* ဘုရား႐ွင္အေလာင္းေတာ္ႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳၾက၍
* ပိယသံ၀ါသျဖင့္ ဘ၀အဆက္ဆက္ မပ်က္ေသာေမတၱာပါရမီျဖည့္၍ အတူတကြပင္ ဘ၀အထြတ္တိုင္ေစေသာ္ ဟု မေနာပဏိဓိ ရိွၾကသည္ႏွင့္အညီ ပါရမီျဖည့္ခ့ဲသမ်ွ အပရိေမယ်ဘ၀တို႔၌ အတူတကြသာ ျဖစ္ရသည္သာမ်ား၍ သူတစ္ပါး မယားျပဳေစျခင္းငွါ စြန္႔ခြာေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋေထာင္မက
* ကြၽန္ျပဳေစျခင္းငွါ စြန္႔ခြာေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋေထာင္မက
* မြတ္သိပ္သူတို႔အား စားရန္အလုိ႔ငွါ ေပးလွဴေသာဘ၀လည္း ကုေဋရာမက
* အသက္ကုိလွဴေသာဘ၀ လက္ ေျခ အဂၤါ နား ႏွာေခါင္း တို႔ကုိ လွဴေစေသာဘ၀လည္း ကုေဋရာမက
* ေရႊ ေငြ ဥစၥာ ဘ႑ာ ပရိကံတို႔ကုိ မႂကြင္းမက်န္ လွဴရေသာဘ၀ အားတန္အင္တမ်ွသာလွဴရေသာဘ၀ အသေခ်ၤ
* ယင္သုိ႔ ႐ွည္လ်ားလွစြာေသာ သံသရာ၌ ဘုရားေလာင္းအက်ိဳးငွါသာ ခံႏိုင္ခဲစြာေသာ ဒုကၡခံလ်က္
* အဆက္ဆက္ပါရမီျဖည့္လာၾကသျဖင့္ ငါတို႔ဘုရားေလာင္း သုေမဓာ႐ွင္ရေသ့ျဖစ္ေသာအခါ
* ရမၼ၀တီျပည္၌ သုမိတၱာအမည္ရိွေသာ သတို ့သမီးျဖစ္၍ ၾကာ႐ွစ္လက္တို႔ကုိ ဘုရားေလာင္းအား ကမ္းသျဖင့္
* ရည္မွန္းခ့ဲဖူးေသာအတိုင္းပင္ ပတၳနာျပဳ၍ ပါရမီျဖည့္ၾကသျဖင့္ ပဒုမုတၱရဘုရားလက္ထက္ေတာ္သုိ႔ ေရာက္ေသာ္
* နိဃတဗ်ာဒိတ္ကကိရ၍ သတသဟႆကပ္ပတ္လုံး လူ႔ုျပည္ နတ္ျပည္ က်င္လည္ခ့ဲသျဖင့္ ငါတို႔ဘုရားေလာင္းန႔ဲအတူပင္
* တုသိတာနတ္ျပည္မွ စုေတ၍ ေဒ၀ဒဟျပည္ကုိ အစုိးရေသာ သုပၸဗုဒၶမင္းႀကီး၏ မိဖုရားေခါင္ေတာင္ညာေဒ၀ီျဖစ္ေသာ မိဖုရား၏၀မ္း၌ စြဲလမ္းတည္ေန၍ ဘုရားေလာင္းဖြားသည့္ေန႔ပင္ ဖြားျမင္လာသည္
* အမည္မွည့္ေသာအခါ အႀကိမ္တစ္ရာမကေလွာ္ၿပီေသာ ေရႊဇမၺဴရစ္ကုိ နတ္ပန္းခ်ီတို႔သည္ ပီျပင္စြာ ျပဳလုပ္ေရးထားသက့ဲသုိ႔
* အလြန္လွပတင့္တယ္စင္ၾကယ္ေကာင္းျမတ္ျခင္းႏွင့္ ျပည့္စုံရကား "ဘဒၵကဥၥနာ "ဟုေသာ အမည္ကုိမွည့္၏
* ဆည္းပူခ့ဲသမ်ွေသာ ကုသုိလ္ကံေဟာင္းသည္ တစ္ေပါင္းတည္းစု၍ ေပးေသာဘ၀ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
* ကာမေလာကဓာတ္ဟုဆိုအပ္ေသာ နတ္ရပ္ေျခာက္မည္ လူ႔ျပည္တစ္၀န္း ကြၽန္းႀကီးကြၽန္ငယ္ အသြယ္သြယ္ဌာန၌
* ဘုရားေလာင္းမွတစ္ပါးေသာ ေယာက်ာ္းမိန္းမဟူသမွ်တို႔သည္ တူမ်ွတန္၏ ဟုႏိႈင္စံဖက္ယွဥ္စရာမရိွ
* အဘိကၠႏိၱယ သိရီေသာဂၢျဖစ္ေသာ လူနတ္တို႔အဆင္းကုိ လြန္၏
* မေနာမယျဖစ္ေသာ မဏိေဇာတရသ္ေက်ာက္ျမတ္ရတနာက့ဲသုိ႔ လြန္စြာထြန္းလင္းေတာက္ပေသာ ကုိယ္အဆင္းအေရာင္အ၀ါန႔ဲလည္း ျပည့္စုံ၏
* မယ္ေတာ္ ခမည္းေတာ္တို႔ႏွင့္တကြေသာ သာကီ၀င္မင္းအေပါင္းတို႔သည္လည္း ေသာင္းေသာင္းျဖျဖ ေႂကြးေၾကာ္ အ့ံၾသခ်ီးက်ဴးလ်က္
*အထူးသျဖင့္ ျမတ္ႏိုရတနာရိွကုန္သည္ျဖစ္၍ တစ္ေသာင္းမ်ွေလာက္ေသာ အထိန္းအယ မိန္းမအေႁခြအရံတို႔ကုိ ေဆာက္ႏွင္းေပ၏
* အစဥ္အတိုင္း ခ်မ္းသာစြာႀကီး၍ မင္းသမီးအရြယ္ေရာက္ေသာ္ ဘုရားေလာင္း သိဒိၶကုမာရႏွင့္ စုံဖက္ၾကသည္
* အစဥ္အတိုင္း ျဖစ္ၿပီေသာ္ သာသနာေတာ္၌ မယ္ေတာ္ေဂါတမီဘုရား ေယာက္မေတာ္ ဇနပဒကလ်ာဏီတို႔သည္ ဘိကၡဳနီမ ျပဳၾကေလသည္
* ယေသာ္ဓရာ ဤသုိ႔ၾကံ၏ ငါတို႔သခင္ သုေဒါၶဒနေစာျမတ္လည္း ဘ၀ဧကန္ၿငိမ္ေလၿပီ နန္း႐ုိးဥပဧကရာဇ္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ
* နႏၵမင္းသားလည္းဘုရားဘက္ပါေခ်ၿပီ ထုိေနာက္ နန္းလ်ာရည္စူးပါေသာ ရာဟုလာမင္းစစ္ ကုိလည္း ႐ွင္ဘုရားယူေလၿပီး
* ဤက့ဲသုိ႔ ရဟန္းျပဳၾကလွ်င္ ေဘးေလာင္းေတာ္ ဥကၠာမင္းမွစ၍ ျပဳစုတည္ေထာင္ခ့ဲေသာ
* ဤကပၸိလ၀တ္ျပည္ေရႊထီးေရႊနန္းသည္ စုိးစံမည့္သူဆုံး၍ သုဥ္းဖ်ဥ္းပ်က္စီးေလရာတည္း
* ပ်က္စီးေလေသာ္ ေဆြေတာ္႐ွစ္ေသာင္း မ်ိဳးေတာ္ေပါင္းတို႔သည္ ေဆာင္းလြန္ေႏြေရာက္ေသာၾကာက့ဲသုိ႔
* ညိဳးငယ္ေလရာ ငါလည္မိန္းမသားျဖစ္ျခင္းငွါ မသင့္ေလ ငါ့ရင္ေသြးရာဟုလာကုိသာ
* ဘုရားထံေတာင္း၍ ထီးေဆာင္းဘိသိတ္ခံေစအ့ံဟု ၾကံလ်က္ အျခံအရံျဖစ္ေသာ ေမာင္မ မႈးမတ္တို႔န႔ဲတကြ ရထားစီး၍ ဘုရားထံသုိ႔လာခ့ဲ၏
* ေဇတ၀န္ေက်ာင္းသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားအား နားေတာ္ေလ်ွာက္၏
* ဘုန္းေတာ္ႀကီးျမတ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား.. ကုိယ္ေတာ္၏ အစီးအပြားကုိသာ က်င့္ေဆာင္မေနပါႏွင့္
* သတၱ၀ါတို႔၏ အစီးအပြား ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔၏ အစီးအပြားကုိလည္း က်င့္ေတာ္မူပါ
* ယခု အကြၽန္ပ္၏ ကပၸိလ၀တ္ျပည္သည္ အေရာင္မ့ဲေသာ ေက်ာက္ အေတာက္အခိုးမ့ဲေသာ မီးက့ဲသုိ႔
* ထီးနန္းေနသုဥ္း၍ ျပည္လုံးဂုဏ္သေရမ့ဲေခ်ၿပီ အကြၽန္ပ္သားရာဟုလာကုိ သာသနာမွထြက္၍ ထီးနန္းဆက္ခံေစမွ
* ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္းမ်ိဳးေတာ္အေပါင္းႏွင့္တကြ ျပည္သျူပည္သားတို႔သည္ ကုိးစားမွီခုိရာ ရိွပါေတာ့မည္
* သို႔ျဖစ္ပါ၍ ရာဟုလာသတိုးသားကုိ အကြၽန္ပ္အား ေပးေတာ္မူပါ ေဘးေတာ္ဘုိးေတာ္တို႔၏ အေမြကုိ ဆက္ခံပါရေစ ဟုေလ်ွာက္၏
* ျမတ္စြာဘုရားလည္း.. အခ်င္..ဘဒၵကဥၥနာ.. ငါဘုရားကား ကုိယ္ေတာ္၏ အစီးအပြားကုိသာလည္း က်င့္ေတာ္မမူ
* ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္း မ်ိဳးေတာ္အေပါင္းတို႔၏ အက်ိဳးစီးပြားကုိသာလည္း က်င့္ေတာ္မမူ
* အလုံးစုံေသာ ဘုံသုံးပါး၌ျဖစ္ကုန္ေသာ လူ နတ္ ျဗဟၼာ သတၱ၀ါအေပါင္းကုိပင္ ရင္ေသြးရာဟုလာႏွင့္မျခား
* သနားစုံမက္ေတာ္မူသျဖင့္ ထုိသူတို႔၏အစီးအပြားကုိပင္ ငါက်င့္ေတာ္မူ၏
* သင္ေလ်ွာက္ထားသာအေရးကား သားေတာ္ ရာဟုလာ၏ ခ်မ္သာစီးပြားေၾကာင္းမဟုတ္ သင္၏ခ်မ္းသာစီးပြားေၾကာင္းလည္းမဟုတ္
* ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔၏ အစီးအပြားလည္းမဟုတ္ ုယုတ္ည့ံစြာေသာ ဤေလာကီစည္းစိမ္ကုိ ခံ၊စံသျဖင့္
* သံသရာ၀ဋ္၌ ဆီပြတ္ယႏၱရားက့ဲသုိ့ သြားလာက်င္လည္ရျခင္း အေၾကာင္းသာျဖစ္၏
* မင္း၏ခ်မ္းသာမည္သည္ကား ကာမဂုဏ္ဟူေသာ ရန္သူငါးပါးတို႔သည္ ေခ်ာက္ခ်ားတုန္လႈပ္ေစအပ္သည္ျဖစ္၍
* ေဒါမနႆ၊ပဋိဃ၊အဘိဇ်ၥာ၊ဗ်ာပါဒ စေသာသူတို႔ရ့ဲ ျခိမ္းမဲေထာင္လြားသျဖင့္
* ပါဏာတိပါတစေသာ ဒုစရုိက္တရားတို႔သည္ ပြားစီးစည္ပင္သျဖင့္ မ်က္ျမင္ဘ၀၌ နာနာဘာ၀ ၀ိနာဘာ၀ အညထာဘာ၀ ဘယေဘရ၀ုပၸါဒ အလာဘစေသာ ဒုကၡတရားတို႔သည္မ်ားစြာ ျဖစ္လာကုန္၏
* စုေတေျမာက္ေသာ ေနာက္ေနာင္ေသာဘ၀၌လည္း အပါယဒုကၡကုိ ခံရျခင္း၏အေၾကာင္းသာျဖစ္၏
*ထို႔ေၾကာင့္ ဤလူ႕ဘုံ၌ ကာမဂုဏ္ ဟူေသာမီးကုိ ေမြွးသျဖင့္ တညီးညီးတေျပာင္ေျပာ္ ေတါက္ေလါင္ပ်က္စီးျခင္း အက်ိဳးကုိသါ ျဖစ္ရာသည္မဟုတ္ေလာ
* သံသရာက ပါရမီျဖည့္ဖက္ျဖစ္ေသာ ငါဘုရားႏွင့္လည္းေကာင္း သားရာဟုလာ မဟာေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔ႏွင့္လည္းေကာင္း
* စုေပါင္းမကြာ ေခမာဘူမိ သိရီပ၀ရျပည္မနိဗၺာန္ကုိ လ်ငျမန္စြာ လုိက္ရေအာင္
* ဤလူ႔ေဘာင္မွခြာသန္း၍ ငါ၏သာသနာ၌ ရဟန္းသာျပဳဘိေလာ့ ဟု မိန့္ေတာ္မူ၏
* ဆန္းၾကယ္ေသာ ကာမာဒီန၀၊ေနကၡမၼာနိသ ဓမၼကထာကုိ ၾကားနာရေလလ်င္ ဘဒၵကဥၥနမိဖုရားလည္း ေလးပါးေသာသစၥာကုိျမင္၍
* ဘုရားရွင္အားရိွခိုးပူေဇာ္ခ့ဲျပီးသာ္ ေက်ာင္းေတာ္မွသက့္ခ့ဲ၍ အျခံအရံျဖစ္ေသာ ေမာင္းမႏွင့္တကြ
* ဇနပဒကလ်ာဏီေထရီ၏ အထံ၌ ရဟန္းျပဳေလသည္ ရဟန္းျဖစ္ေသာအခါမွစ၍ ကမၼဌာန္း၀ိပႆနာကုိ လြန္စြာအားထုတ္သျဖင့္ မၾကာမီပင္
*ပဋိသမိၻဒါေလးပါး အဘိညာဥ္ေျခာက္ပါး သမာပတ္ရွစ္ပါးတရားအထူးန့ဲတကြ အရဟတၱဖိုလ္သုိ့ေရာက္၏
* ုထိုဘဒၵကဥၥနာသည္ ပုေဗၺနိ၀ါသဥာဏ္အရာ၌ တစ္ပါးော ရဟႏၱာတို႔ထက္ ကဲလြန္စြာ ျမင္နိင္၏
* ပဋိေလာမအားျဖင့္ ျပန္၍ေရေသာ္ တစ္ေခ်ၤ ႏွစ္သေခ်ၤ သုံးသေခ်ၤ ေလးသေခ်ၤ မွတစ္ဆယ့္ေျခာက္သေခ်ၤေသာကာလ၌ ျဖစ္ျဖစ္သမ်ွ ၀ဘအစုကုိလည္း တစ္ခုေသာ အာစဇၨန္းရိွေသာ၀ီထိစိ္တ္အစဥ္ျဖင့္ တစ္ျပိဳငိနက္ ျမင္နိုင္၏
* ထုိ့ေၾကာင့္ ဘဒၵကဥၥနာကုိ သာ၀တၳိျပည္ေရာက္ေသာအခါ မဟာဘိညာဧတဒဂ္အာရ၌ ထားေတာ္မူသည္
မွတ္ခ်က္။ ။ ုဘုရားတစ္ဆုလ်ွင္ သာသနာ၌ မဟာအဘိညာျဖစ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား ေလးပါးတည္း။ ေဂါတမဘုရားသာသနာ၌ အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါး အရွင္ဗာကလတစ္ပါးႏွင့္ ယေသာဓရာေထရီတစ္ပါး ဤေလးပါးသာလ်င္ အသေခ်ၤေသာ ကပ္ကမၻာကာလ၌ျဖစ္ခ့ဲေသာ ခႏၶာျဖစ္စဥ္ကုိ ျမင္နိင္သည္။ တစ္ပါးေသာရဟႏၱာတို႔မ်ာ လြန္စြာေသာ အပုိင္းအျခားျဖင့္ ကမၻာတစ္သိန္းမ်ွသာျမင္နိင္သည္။
သာဓု သာဓု သာဓု
ဇိနတၳပကာသနီက်မ္းမွ ကူးယူပူေဇာ္သည္။
(* ပန္းခေရ*) ၈ . ၁၂ .၂၀၁၆
facebookသို ့
0 comments:
Post a Comment